  • Data: 2022-09-01 15:46:22
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Aug 2022 23:14:01 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Karna oczywiście tak. Ale solidarna odpowiedzialność cywilna, to nie
    > jest jakaś szczególnie wyjątkowa konstrukcja.

    Jak z gory przewidziana, bo chyba nie myslisz, ze np pojade na mecz i
    bedę placil za cos, co po przeciwnej stronie stadionu zniszczono.

    > Toteż właśnie o to chodzi. Ludzie by zaczęli zwracać uwagę na to, kto to
    > organizuje.

    Ktorzy ludzie?
    Raczej by organizatorzy zaczeli zwracac uwage, kogo wpuszczają.

    Co chyba troche wypacza idee wielu zgromadzen.

    > Dlatego wynajmuje ochronę.

    I co - na jednego mieszkanca jeden szeryf przypada?

    > No właśnie nie. Jak właściciel się zgodzi, to sobie możesz po płocie
    > malować.

    Oczywiscie, ale przeciez wlasciela nikt nie pytal i nie zamierzal
    pytac.

    > Dlatego napisałem tak, jak napisałem. Nie chce mi się zastanawiać, kto
    > tym zarządza. Widziałem konstrukcje, że rada parafialna.

    w KK? troche wątpie.
    Ale u protestantow calkiem mozliwe - nie ma papieza.

    > Wiesz, może wyprosić nawet takiego z modlitwą na tablicy. pytanie, czy
    > powinien. Generalnie nieopuszczenie takiego kościoła wbrew żądaniu, to
    > przestępstwo.

    Mir domowy sie troche rozszerzyl :-)

    > Dysponuję zdjęciami z mojego miasta, gdzie bojownicy palestyńscy
    > maszerowali w ramach pochodu 1 Maja :-) Tak więc pamiętam wiele.
    > osobiście uważam, ze jak się kogoś zaprasza gdzieś (przykładowo
    > ambasadora Izraela), to się go nie obraża. Taka u nas tradycja.

    Zaraz zaraz - a kto zaprosil?
    Ja nie, ty nie, rzad zaprosil do ambasadorowania, a nie do wyglaszania
    odczytow.

    > Sprawa pomiędzy Palestyńczykami i Izraelem nie jest wcale taka prosta,
    > jak nam się wydaje. Niechętnie bym się wdawał w komentowanie tego, bo
    > trochę za mało wiem. Generalnie żadna ze stron ne jest winna, że ktoś
    > wpadł na pomysł zrzucenia desantu w środek obcego kraju.

    Żydzi chyba wpadli. Bo to "ich kraj". Ale 2000 lat temu.

    Ale my tu nie o tym - Zyd-Izraelczyk chce w Polsce wyglosic odczyt o
    Holocauscie, wstep wolny, czy mozna sobie usiasc w ostatnim rzedzie
    z tablicą "A coscie zrobili z Palestynczykami" i grzecznie sluchac co
    ma do powiedzenia ...

    > Zapytaj ich.

    A po co - potem sie emeryture zabierze i bedzie sprawiedzliwosc :-)

    J.