  • Data: 2022-09-01 18:58:51
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 01.09.2022 o 12:15, Kviat pisze:
    > sze:

    > Pracownika mmożesz do odpowiedzialności cywilnej pociągnąć do trzech
    > pensji. To jest taka elementarna widza, którą pasowało by mieć, jak się
    > próbuje pisać o prawie :-)

    Oj... a gdzie się podział etos służby dla obywateli?
    Zawsze myślałem, że to służba, a nie praca....
    (nie odpowiadaj, to był sarkazm)
    Tym razem pracodawca (czyli obywatele) zdecydowali, że pociągnięcie
    trzech pensji, to zdecydowanie za mała kara za taką służbę.
    Trzeba było zwrócić uwagę komu się służy, to teraz nie byłoby płaczu.

    A najważniejsze, że załapałeś, że piszesz głupoty.
    Jak zwykle zresztą.
    Jak zwykle, że piszesz głupoty, a nie, że jak zwykle załapałeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr