  • Data: 2008-01-07 23:02:11
    Temat: Re: deweloper - kroki prawne przed terminem odbioru?
    Od: monikamil <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogólnie, bo nie znając dokumentów. Jeśli wykonawca dopuszcza się
    > niedbałości w zakresie wykonywanej usługi, to zawsze możesz go wezwać do
    > zachowania zgodnego z prawem grożąc zerwaniem umowy. Tylko trzeba mieć
    > wiarygodne materiały, ze on zaniża ten standard. Ba, w takim wypadku
    > nawet dało by sie z tego oszustwo wykołować przy odpowiedniej
    > argumentacji. W końcu wyłudza świadczenie za wyższy standard.

    dzieki za informacje
    Czy dobrze z tego rozumiem, ze moge napisac do dewelopera pismo, ze nie
    dotrzymuje on warunkow umowy i ze ja w zwiazku z tym nie bede wplacal
    kolejnych transz, dopoki nie zostanie wszystko poprawione ?
    Podkreslam, ze jestesmy przed oficjalnym odbiorem mieszkania - bylem
    tylko na wstepnych, nieformalnych ogledzinach.
    Generalnie chodzi o takie sprawy jak:
    w zalaczniku do umowy jest, ze na klatkach piwnien byc polozony kamien,
    a jest kladziony zwykly gres, szyby na balkonach mialy byc mleczne sa
    zwykle przezroczyste, w umowie jest podany typ grzejnikow sa inne
    kilkakrotnie tansze itp takich drobnych spraw jest nascie, pare jest
    innych - nieokreslonych w umowie np wszelkie rury sa poprawadzone po
    scianach, ale wydaje sie oczywiste, ze to jest nieprawidlowe.
    Jak takei sprawy formalnie mozna rozwiazac w tym momencie ?

    Pozdrawiam
    KM