  • Data: 2008-01-07 23:09:01
    Temat: Re: deweloper - kroki prawne przed terminem odbioru?
    Od: "Tomek." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "monikamil" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:4782a3a9$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    > sytuacja jest taka, ze deweloper nie wykonuje zapisow umowy (ogolnie
    > mowiac zaniza standard inwestycji lamiac zapisy z zalacznika ze
    > standardem) pytanie jest takie czy mozna przed odbiorem mieszkania podjac
    > jakies kroki prawne / legalnie np przestac placic raty lub cos w tym
    > stylu. Czy mozliwe sa tylko polubowne negocjacje, pisanie pism co mi sie
    > nie podoba itp. Dzieki za odpowiedz.
    >
    > Pozdrawiam
    > KM

    podstawowe pytanie: czy umowę przedwstępną masz podpisaną
    w formie aktu notarialnego czy też jest to zwykła umowa?
    Jeżeli to pierwsze to możesz spokojni wzywać do naprawienia uchybień,
    jeżeli to drugie to nie wiele zdziałasz, a deweloper jak się wkurzy
    to bezkarnie będzie mógł z tobą rozwiązać umowę.

    pzdr
    tomek