  • Data: 2003-09-10 17:47:03
    Temat: Re: czynnosci nie objete umową o prace
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Czy jako strażnik zatrudniony na umowe o prace na czas nieokreslony
    | zobowiązany jestem do obsługi klientów zakładu, w którym pracuje
    (wydawanie
    | i odbieranie kluczy grupom wynajmującym sale, pobieranie opłat, wydawanie
    | faktur VAT oraz dodowdów wpłaty). Nie jest to objęte umową o pracę a ni
    | zawarte w zakresie moich obowiązków.

    A podaj mi przepis, który tego zabrania? To ewentualnie co chciałbyś jako
    ten strażnik robić? Rozumiem, że mają zatrudnić asystenta strażnika, by
    strażnik nie przerywał strzeżenia w czasie, jak musi rozprostować nogi i
    podać klucze. Z pobieraniem opłat, to ewentualnie wiąże się odpowiedzialność
    materialna, choć to pewnie jakieś drobne kwoty.