  • Data: 2003-09-11 08:10:04
    Temat: Re: czynnosci nie objete umową o prace
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | nie znam tego przepisu, ale zarówno zakres obowiązków jak i umowe o prace
    | mam jasno sformułowaną...

    I nie ma tam punktu, że masz wykonywać inne obowiązki polecone przez
    przełożonych albo równoznacznego w znaczeniu?

    | oprócz strzeżenia obiektu to chcialbym jeszcze byc palaczem,
    rzemieslnikiem
    | i sprzątaczem... no ale na to szef sie chyba nie zgodzi... ;P

    Jak w tych samych pieniądzach, to kłopot widzę tylko z palaczem - trzeba
    mieć uprawnienia. Nie sądzę, by szef miał pretensje, że szczegąc jego mienia
    dodatkowo pozamiatasz albo dokonasz drobnej naprawy.

    | No skoro dla Ciebie 200-300 zl to drobne kwoty to gratuluje dobrej
    pracy...
    | bo ja takowej nie mam. To polowa mojej pensji...

    Nie pisałeś o kwotach.