  • Data: 2005-03-14 10:55:28
    Temat: Re: czy zgodzic sie na wyjazd syna za granice do ojca?
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Cora* wrote in <news:6fdb.000014b6.42356981@newsgate.onet.pl> :

    > I tu lezy moj problem, dziecku trudno tlumaczyc zawilosci wynikle miedzy
    > rodzicami.

    To wina byłego. Rodzice powinni trzymać wspólny front wobec dziecka
    cokolwiek by sie nie działo i nie uzgadnic stanowiska w jego
    obecności. Inaczej nawet głupie dziecko nauczy sie nimi manipulowac.

    > Z jednej strony nie chce stac na drodze do szczescia mojego syna i nie chce mu
    > zabraniac wyjazdu,

    To ty jesteś rodzicem, prawnym opiekunem i powinnas mimo wszystko
    trzymac sie swojego zdania konsekwentnie. Musisz dać dziecku do
    zrozumienia że w sprawie wyjazdu nie ma twojej zgody i nie ma i nie
    bedzie w tej sprawie pola do *żadnych* negocjacji. Pogodzi sie z tym
    jesli zobaczy ze nie ma możliwości wpłyniecia na ciebie.

    > ale z drugiej, boje sie tego, ze jesli ojciec nie zwroci sie do mnie oficjalnie
    > ze sprawa, to trudno mi bedzie podjac decyzje na tak.

    jak dziecko bedzie mialo 18 lat to niech sobie decyduje. Nie napisałaś
    w jakim wieku jest dziecko.

    > I na koniec okaze sie, ze to ja jestem winna calej sytuacji.

    Shit happens! Taka już dola rodziców.

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem