  • Data: 2005-03-14 10:37:53
    Temat: Re: czy zgodzic sie na wyjazd syna za granice do ojca?
    Od: "Cora" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > *s...@p...onet.pl* wrote in
    > <news:6fdb.00001443.42353fcf@newsgate.onet.pl> :

    > załatwianie przez niego sprawy z dzieckiem w roli centrali
    > telefonicznej świadczy że jest niedojrzałym dupkiem i twoje podejście
    > jest prawidłowe, cokolwiek by nie mówili wszyscy obrońcy praw 'ojca'.
    >
    > --
    > Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

    No coz, niestety , ale trafnie to ujales.
    I tu lezy moj problem, dziecku trudno tlumaczyc zawilosci wynikle miedzy
    rodzicami.
    Z jednej strony nie chce stac na drodze do szczescia mojego syna i nie chce mu
    zabraniac wyjazdu,
    ale z drugiej, boje sie tego, ze jesli ojciec nie zwroci sie do mnie oficjalnie
    ze sprawa, to trudno mi bedzie podjac decyzje na tak.
    I na koniec okaze sie, ze to ja jestem winna calej sytuacji.
    Rece opadaja!