eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ? › Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
  • Data: 2008-03-28 15:10:38
    Temat: Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie. To ty możesz wezwać policję, jak on będzie ciebie nachodził.

    Bez jaj ... co znaczy nachodził ? :)

    Imho, właściciel może "nachodzić" swoje mieszkanie do woli ...
    Na miejscu właściciela dla sportu ;P wprowadziłbym na mieszkanie
    siebie (jeśli jest morowy), albo grupę znajomych drechów, czy
    innych imprezowiczów, którzy mocno będą zakłócać miry, i inne
    takie ;)

    Zastanawiam się właśnie skąd cały czas problem z "wyrzuceniem"
    lokatorów podczas najmowania im chaty ? Wprowadza się samemu, i
    hulaj dusza piekła nie ma (nikt ci nic nie zrobi, o ile będzie
    to w ramach "ciszy nocnej" boś właścicielem), a najemca sam
    będzie szukał intensywnie opcji zwiewania ... no bo komu chce
    się o 8 rano brnąć do drzwi wyjściowych w tonach wymiocin,
    puszek, butelek i nieprzytomnych prostytutek ;)
    6008