  • Data: 2005-08-08 19:15:21
    Temat: Re: czy w czasowym meldunku jest jakić haczyk?
    Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roxy" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:dd80n8$gif$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam...
    > Zadałam sobie trud i wniosłam zapytanie na forum prawnym...
    > www.forumprawne.org > prawo nieruchomości > /temat/ zameldowanie...
    > Polecam lekture autorowi wątku :)

    Z www.forumprawne.org jest taki kłopot, ze porad udzielają tam często
    bardzo przypadkowi ludzie, często bez żadnych kwalifikacji prawnych, np.
    dwoje moderatorów działu "prawo nieruchomości" to gospodyni domowa (nie
    mająca nic wspólnego z prawem zawodowo) i poligraf., która sama przyznawała,
    że jej związki z prawem polegają na tym, że miała 2 mężów prawników (sic!!!)
    :)). I te panie udzielaja porad prawnych;)
    Wiem to burzliwej dyskusji na ten temat na tym forum, z kilkudziesięcioma
    wypowiedziami i przykładami niekompetencji, podniesiona przez jednego z
    forumowiczów, którą czytałem z oburzeniem na lekkomyślność operatorów tego
    portalu, ale wątek ten szybko został usunięty;).
    Nie dowierzałbym zatem za bardzo w prawidłowość podawanych tam rad i
    wyjaśnień, nawet, jeśli wygłaszane są z wielkim przekonaniem o słuszności.