  • Data: 2005-08-10 14:07:17
    Temat: Re: czy w czasowym meldunku jest jakić haczyk?
    Od: "roxy" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)
    Ja mam bardzo pozytywne zdanie o forumprawnym...rok temu miałam kłopoty z
    ZUS-em...podano mi sporo ciekawych informacji/rzetelnych/, jak sytuację
    rozwiązać, podano linki do stron, podano informację o rozporządzeniu w 2003
    roku, o którym mało kto wiedział...Wybroniłam się i za to bardzo jestem tym
    ludziom wdzięczna.

    Niedawno powstało w mojej miejscowości "biuro porad prawnych" - na drzwiach
    tabliczka ze złotymi literami z danymi urzędującego prawnika...Usługa tania
    w porównaniu z wizytą u radcy prawnego /45 zł za 30 minut/...
    Prawnik w tym biurze nie wiedział o istnieniu tegoż rozporządzenia, podał
    złe informacje dotyczące uprawnień komornika przy długu wspólnika w nowej
    spółce cywilnej...
    Litości - odpowiedż znalazłam w kodeksie cywilnym...Oraz - na tym forum :)
    Potwierdzono je również na forumprawnym ;)
    Niestety, wsród oficjalnie działających biur, zdarzają się takie, które nie
    bardzo są zaznajomione z prawem...Prawda jest taka, ze trzeba zasięgać
    informacji z kilku żródeł :)
    Pozdrawiam grupę
    Mam nadzieję, ze nikogo nie uraziłam...