  • Data: 2005-08-10 06:29:51
    Temat: Re: czy w czasowym meldunku jest jakić haczyk?
    Od: " Hajenus" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    verbus <v...@i...pl> napisał(a):

    > Z tego co się dowiedziałem, na tym forum jest adwokat i to prowadzący
    > kancelarię w Polsce i Niemczech, jest też asesor sądowy, jest ktoś z
    > prokuratury lub policji. Żaden z nich nie podaje swojego faktycznego
    > wykształcenia. Jak by to wyglądało, sędzia udzielający porad prawnych,
    > adwokat udzielający ich za darmo, cóż by powiedziałby korporacje ?
    > Oglądałem wątek z PAwełem i ja odniosłem wrażenie, że moderatorzy z
    > szanownego kolegi sobie zażartowali, a on b. poważnie do tego podszedł.
    > Przypuszczam, że po perkusista i zona wielu prawników ukrywają się
> [...]

    Hey!

    Zdarza mi się czytać rózne fora i tę grupę, interesuję się prawem
    hobbystycznie, na szczescie nie mam wiekszych problem z rozumieniem,
    zawiłych przepisów, ale zerkam. Ciekawia mnie dyskusje tutaj na grupie,
    ciekawia mnie odpowiedzi na portalach komercyjnych. Kiedy zajrzałem na
    www.forumprawne.org zaciekawiła mnie przede wszystkim formuła tego portalu.
    Osoby szukajace pomocy, na ogół znajdują odpowiedź na dreczące ich problemy,
    czego dowodem sa wpisy z podziękowaniem.
    A frywolna atmosfera i draczne emblematy sprzyja otwartości, to ze ktoś nieźle
    radzi sobie z keybordem, nie oznacza,że potrafi sprawnie poruszać się w necie.
    Oni wskazują miejsca jak i gdzie szukać, często odsyłąją do innych portali,
    tutaj na grupę.
    Nazwałbym edukacja poprzez zabawe, duze poczucie humoru, moze swiadczyc o
    inteligencji, czego jak widac po koledze PAwle, nie widać :D
    Dyskusje z Nim, czytałem jak niezły komiks, szkoda,ze nie wykazał sie
    odpowiednia percepcja w przyswojeniu i zrozumieniu oraz poczuciem humoru :)
    A pisząc tutaj post, wrecz na śmieszność.

    Pozdrawiam
    Hajenus