  • Data: 2005-08-10 05:33:55
    Temat: Re: czy w czasowym meldunku jest jakić haczyk?
    Od: verbus <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    maiku napisał(a):

    > Opisywane forum obserwuję od dłuższego czasu i mam raczej pozytywną opinię.
    > Dyskusja o wyuczonym i wykonywanym zawodzie ludków z forum zniknął w sposób
    > automatyczny (Hydepark znika po ok. miesiącu od ostatniego postu).
    > Deczko ubawiły mnie ujawniane informacje, bo... prawie każda kobieta może
    > określić swoją pozycję domową jako gospodyni domowa, ale nie ma obowiązku (co
    > nie zabronione, to dozwolone) ujawniać swoich zawodowych kwalifikacji. I co?
    > Może to jakaś pani sędzia, adwokat czy radca prawny i w domu po prostu żona,
    > matka i pani domu.

    Z tego co się dowiedziałem, na tym forum jest adwokat i to prowadzący
    kancelarię w Polsce i Niemczech, jest też asesor sądowy, jest ktoś z
    prokuratury lub policji. Żaden z nich nie podaje swojego faktycznego
    wykształcenia. Jak by to wyglądało, sędzia udzielający porad prawnych,
    adwokat udzielający ich za darmo, cóż by powiedziałby korporacje ?
    Oglądałem wątek z PAwełem i ja odniosłem wrażenie, że moderatorzy z
    szanownego kolegi sobie zażartowali, a on b. poważnie do tego podszedł.
    Przypuszczam, że po perkusista i zona wielu prawników ukrywają się
    osoby, które mają pojęcie o prawie, co widać po poziomie ich odpowiedzi.
    A że czegoś nie wiedzą - normalne.
    Generalnie oceniam tamte forum na plus. Te oczywiście tez ;-)

    Pozdrawiam.

    V.