  • Data: 2005-08-09 19:41:41
    Temat: Re: czy w czasowym meldunku jest jakić haczyk?
    Od: krzysztof <k...@c...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kazimierz Kotowicz napisał(a):
    > Użytkownik "krzysztof" <k...@c...ids.pl> napisał w
    > wiadomości news:dd0d92$mrj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Może domyślasz się jakie mogą być oszczędności z tytułu zameldowania ?
    > Zapytaj bratowę o to - niech ci wyjaśni,
    > Ja osobiście nie widzę żadnych możliwości oszczędności z samego tytułu
    > zameldowania. A ty je widzisz ?
    > Pozdrowienia KK

    Witam ponownie,
    nie było mnie kilka dni więc dopiero teraz mogę dopowiedzieć - otóż
    chciała w ten sposób podobno zaoszczędzic na... bilecie miesięcznym na
    MPK w Rzeszowie - podobno z zameldowaniem poza miastem możne miec tańszy
    bilet okresowy sieciowy (na wszystkie linie). Powód wydał mi się tak
    błahy, że stałem się... ciut nieufny. Może to wynika to z jej skłonności
    do oszczędności - mieszka od kilku lat w domu poza Rzeszowem (mieszkanie
    w rzeszowie wynajmuje), ale się nie zameldowała - twierdzi że nie może
    dostać numeru - ja podejrzewam że raczej dalej chce korzystać z ulgi
    budowlanej i nie wydawać pieniędzy na odbiory - jednym słowem chce mieć
    ciastko i je zjeść. Chciałem się upewnić, czy zameldowanie może mieć
    jakieś nieznane mi konsekwencje - bo dla takiego powodu to nie będę się
    fatygował.

    pozdrawiam,

    Krzysztof