    From: armar <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy to kradziez internetu??
    Date: Sat, 01 Nov 2008 12:51:07 +0100

    Marian pisze:

    > Jesli zostanie poproszony o nielaczenie sie, to po prostu koles
    > przestaje sie laczyc. To chyba proste?

    A dlaczego sąsiad ma prosić mój *komputer* o niełączenie się
    do udostępnionej przez niego sieci?
    Równie dobrze ja mogę go prosić, by mi nie właził do mojego mieszkania
    ze swoim sygnałem. Prosić, bo zakazać mu nie mogę.
    Są specjalne farby tłumiące sygnał - niech sobie kupi i pomaluje ściany.
    Przecież ja nie będę malował jego ścian - proste.

    > Nie umie? chcesz mi powiedziec, ze nie potrafisz ustawic swojego
    > komputera tak, zeby nie laczyl sie z jakimis sieciami? Chces
    > zpowiedziec, ze ten informatyk tego nie potrafi?

    Niech zapłaci to ustawię, by mój komputer się nie łączył.
    1 000 zł darowizny wystarczy.
    Nie wiem, dlaczego miałbym cokolwiek robić za darmo?
    Masz do tego jakąś podstawę prawną?

    --
    Pozdrawia Marek