  • Data: 2008-11-01 12:48:53
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gehhpv$5oo$1@node2.news.atman.pl armar
    <a...@p...fm> pisze:

    > [...]
    > Do domu się zazwyczaj kupuje najtańsze urządzenia.
    To nie jest mądre postępowanie.

    > Ja kupiłem niedawno TP-Link TL-WR340G - router + switch 4p. + WiFi
    > za 90 zł. Też posiada WPA.
    Mam gratulować czy współczuć?
    Bo sprzęt to kiepski raczej.

    > WEP jest zabezpieczeniem (słabym, ale jest), więc jeśli ktoś
    > ma urządzenie nie posiadające WAP, to i tak jest pewność,
    > że komputer sąsiada *sam* się nie połączy do sieci zabezpieczonej WEP.
    > A tego dotyczy wątek.
    Wypowiedziałem się w określonej kwestii, poszukasz - zauważysz a być może
    nawet zrozumiesz.

    Zresztą, mam dziś nostalgiczny ale dobry nastrój więc ci przetłumaczę.
    Otóż niejaki Tristan (w przeszłości zmieniający nicki i z którym się jakoś
    nie lubimy) będący - achtung! - nauczycielem TI doradził gościowi któremu
    włażą na _domowy_ AP włączenie WEP.
    Lamerstwo, niewiedza.
    Odpowiedni sprzęt do zastosowań domowych kosztuje 200-300 zł. Zatem nawet
    jeśli ktoś posiadałby jakąś kopalinę bez WPA to radą właściwą byłoby -
    wyrzuć, kup to i to, skonfiguruj właściwie, będzie OK.
    Poniał ili niet?

    --
    Jotte