  • Data: 2008-11-01 12:15:10
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:

    > Bo jak chcesz żeby ktoś się przedstawił i podał inne dane
    > to najpierw robi się to samemu

    Tego można oczekiwać od kulturalnych ludzi.
    Jotte już się przedstawił wiele razy. Cytuję:

    ---
    debila,
    Synu, jesteś niedouczony, a prawdę mówiąc po prostu głupi.
    Ty np. nie obsługujesz mózgu
    Nie zmartwisz mnie niedouku.
    Brak wiedzy i do tego kretyn.
    Nie zapraszałem cię do rozmowy, chłystku.
    To się żenuj, idioto, oczywiście.
    jakiemuś półgłówkowi wydaje
    Jesteś, jak z pewnością wiesz, idiotą.
    Kał umysłowy
    frajerze.
    jesteś kretynem
    atak choroby umysłowej
    No to dawaj, smarkaczu.
    Raczej "po srasz" się, analfabeto.
    ich pier****ę
    Matoł z ciebie
    Robię ci łaskę dostrzegając cię, wypierdku
    Pompuj, durniu, pompuj.
    Tylko szybko bo ja sobie tobą buty wycieram.
    Nie określiłem użytkownika WEP debilem (choć to prawda), tylko durnia
    który to zalecał
    Nie ograniczaj się do bycia idiotą
    Nic nie pojmujesz, pachołku
    ---

    I to wszystko w jednej gałęzi tego wątku.
    Jest jednak ciekawy cytat, który najlepiej wskazuje skąd Jotte pochodzi:

    "Miałeś podpowiedzieć słowa i zwroty. Wykonaj."

    Czyli stary trep, którego wyrzucili z wojska i dali odprawę
    za którą kupił sobie komputer i teraz szuka miejsc,
    by się wyżyć za jego ciężką dolę.
    Po pytaniu o orientację seksualną można się zorientować,
    że był w wojsku wykorzystywany przez kolegów.

    Flo - odpuść sobie. Nie warto męczyć tego biedaka.
    I tak nic nie zrobisz, bo jego papiery w sprawie poczytalności
    (a poczytalność widać po: "Nigdy, durniu, nikogo nie obraziłem")
    załatwią mu bezkarność nawet w sądzie.

    --
    Pozdrawia Marek