  • Data: 2011-07-29 12:01:10
    Temat: Re: czy mozna do KRUS?
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fajnie teraz sie płaci kilka złotych do KRUSU,bedzie płacz gdy oblicza
    > emeryturkę góra 500zł

    Czy wiesz jaka jest średnia życia przeciętnej osoby w Polsce? Faceta?
    Ile oddasz przez całe zycie im ? Ile dostaniesz od nich? Jakie masz szanse
    chociaz przez kilka lat dostwac emeryturę?

    Liczysz na Państwo? Jak przyjdzie do chorby poważnej np w rak
    (doświadczyłem) ,
    to odmawiają leczenia, bo nie opłaca się leczyć, przeciągają jak mogą
    badania i podawanie leków, abyś się wykończył, okazuje się, ze wlasnymi
    drogami i walką osoba taka juz zyje 4 rok i ma się przyzwoicie.

    Dlaczego nagminne staję się, ze nawet duże firmy zatrudniaja na najnizsza
    krajową, dając w kopercie resztę.

    na 10 znajomych 9 ma najnizszą krajową w wieku od 27-33lat. ta jedna
    pracuje w Budżetówka

    I robią tak firmy co zatrudniają po kilkaset osob, podfirmy robiące dla
    koorporacji również
    jak i malutkie firemki.

    Podnosza podatki, a strefa czarna rośnie. Czy to jest rozwiązanie?