  • Data: 2011-07-30 19:39:16
    Temat: Re: czy mozna do KRUS?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j109uj$rr1$1@news.onet.pl...
    > Masz rodziców, dziadków na emeryturze? To jak już "spieprzysz z ZUSu" do
    > KRUS to nie zapomnij im o tym powiedzieć, niech wiedzą że od teraz kto
    > innym na ich emeryturę się zrzuca, bo mają potomka-cwaniaczka. KRUS
    > powinien być już dawno zlikwidowany, albo państwo powinno kategorycznie
    > zakończyć dopłacanie do tej fikcji i zacząć stosować rynkowe zasady
    > składek i wypłat. Takie posty jak ten tylko jasno to potwierdzają.
    > Ciekawe jakby zrobić przegląd, ilu "właścicieli ogródka działkowego"
    > korzysta z KRUSu klepiąc ciężką kasę jako biznesmeni.
    > --
> [...]

    Teraz nie zdzierzylem- wez sie ode mnie odchrzan!!!! To zasrane panstwo
    rabie wlasnie moja matke na emeryturze co miesiac na 300-400 PLN bo
    zniszczylo dokumenty z jej skladkami ktore jak sie okazalo byly za lata
    kiedy matka zarabiala najwiecej. Pisze panstwo choc dokumenty oczywiscie
    zutyllizowala firma ktora byla panstwowa. Nie widze powodu zeby placic
    wiecej na ten burdel.
    Przemek

    ps jak ja lubie takich cwokow- co zamiast odpowiadac na pytanie zaczynaja
    mi moralitety wypisywac :(