  • Data: 2011-07-31 16:31:33
    Temat: Re: czy mozna do KRUS?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-31 18:08, stabillo pisze:
    > Użytkownik "jerzy.n" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

    > a sadzisz ze to co placisz na ZUS idzie na Twoja emeryture???? :) Potrafisz
    > liczyc, licz na siebie!

    Trafnie zauważyłeś że to co się teraz płaci idzie na bieżące wypłaty
    emerytur. Bardzo możliwe, że do czasu gdy obecni płatnicy osiągną wiek
    emerytalny, uwzględniając coraz większe starzenie się społeczeństwa,
    będzie problem z wypłatami. Niemniej jeśli już teraz cwaniaczki pokroju
    pytającego zaczną uciekać do KRUSu (czyli de facto zamieniać jedną
    patologię na drugą, już w tej chwili bardziej deficytową) to przy
    większej skali zjawiska może się okazać, że pieniędzy na wypłaty dla
    obecnych emerytów ZUSowskich zabraknie znacznie, znacznie wcześniej.
    Wtedy kochane państwo zacznie dokładać do ZUS z tzw. państwowych
    pieniędzy. I zgadnij, kto koniec końców te pieniądze wyciągnie z
    kieszeni(a raczej z czyjej kieszeni zostaną wyciągnięte)? Chciał nie
    chciał i tak zapłacisz, tyle że więcej.

    --
    MZ