  • Data: 2008-09-06 06:59:46
    Temat: Re: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:g9qibp$925$1@news.onet.pl SlawcioD

    > Nie chcesz, jak widzę, czytać ze zrozumieniem.
    > Zobacz za co ten pracodaFca chce gościa zwolnić.
    > Za korzystanie z prawa do urlopu, za chorowanie oraz za to,
    > _prawdopodobnie_ zachoruje.

    znam takich co maja takie chorobowe za przyslowiowa flaszke, wiec nie
    pieprz;)

    > Więc co ty mi tu pieprzysz o poprzednich epokach.
    > Jak chcesz, to ci też popieprzę, że w wielu rejonach kraju, w wielu
    > miejscach pracy panują warunki z dużo dawniejszej epoki niż bezpośrednio
    > miniona. A znajdziesz takich (nielicznych, co prawda, na szczęscie),
    > którzy by chcieli aby to wróciło.
    > Zatem lepiej nie pieprz. ;)

    patrz stocznie (wszystkie 3), patrz Huta w Krakowie (do przejecia przez
    mittala miala 3mln straty/rok po przejeciu w ciagu roku 2mln zl
    dochodu), patrz PKP i jeszcze pare innych zarzadzanych przez ludzi z
    nadania.

    czesciowo masz racje - jest grupa pracodafcoof i Pracodawcy, jedni
    patrza jak by tu wycisnac max zysk przy min nakladach kosztem
    pracownikow, ale tez sa tacy ktorzy chca pogodzic dobro firmy z dobrem
    pracownika. po ostatniej fali emigracji, ci pierwsi budzili sie z reka w
    nocniku;).

    pozdrawiam
    SlawcioD