  • Data: 2008-09-09 08:14:10
    Temat: Re: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Po to w końcu "doprowadza się" firmy do zadłużenia, by je tanio opchnąć
    > (np. chinolom) ;)

    Mittal jest Hindusem...

    > I po takim geszefcie następuje nagła zmiana koniunktury, tak kupione firmy
    > stają się rentowne i przynoszą kolosalne zyski - tyle że nie polakom,
    > polsce.

    mylisz sie - podatki placi w Polsce, ludzi zatrudnia w Polsce...
    (pieniadze trafiaja do budzetu a nie odwrotnie)
    nawiasem mowiac cala ta prywatyzacja powinna odbyc sie via gielda, bylo
    by przejrzyscie i sprawiedliwie.

    > Na naszych oczach dziej się to teraz ze .. szpitalami :)
    > PO nie "chce prywatyzacji" - ale jednak zadłużone szpitale pójdą pod młotek
    > z "racji stanu". Wykupią je odpowiedni kilki.

    nie. bo to co proponuje PO to nie taka zwykla prywatyzacja, a
    przeksztalcenie w spolke w ktorej ma udzial (znaczacy) gmina i to jest
    ok. reszta tak jak piszesz ponizej...

    Naturalna
    Forma
    Zlodziejstwa