  • Data: 2008-09-06 09:14:48
    Temat: Re: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g9t9p3$gg0$1@news.onet.pl SlawcioD
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > znam takich co maja takie chorobowe za przyslowiowa flaszke, wiec nie
    > pieprz;)
    No to co, że znasz. Ja znam nawet cenę takiego zwolnienia.
    Nie masz prawa na podstawie czyjejś jednostronnej i być może stronniczej
    opinii uważać, że ktoś tak własnie robi.
    Poza tym jest jeszcze stan wyższej konieczności.

    > patrz stocznie (wszystkie 3), patrz Huta w Krakowie (do przejecia przez
    > mittala miala 3mln straty/rok po przejeciu w ciagu roku 2mln zl dochodu),
    > patrz PKP i jeszcze pare innych zarzadzanych przez ludzi z nadania.
    > czesciowo masz racje - jest grupa pracodafcoof i Pracodawcy, jedni patrza
    > jak by tu wycisnac max zysk przy min nakladach kosztem pracownikow, ale
    > tez sa tacy ktorzy chca pogodzic dobro firmy z dobrem pracownika. po
    > ostatniej fali emigracji, ci pierwsi budzili sie z reka w nocniku;).
    Świat nie jest czarno-biały. Rozum pozwala zaś dostrzec i rozpoznać dystans.
    Nie wszystkim, oczywiście... ;)))

    --
    Jotte