  • Data: 2008-09-07 21:56:56
    Temat: Re: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:g9v0kp$lrh$1@news.onet.pl SlawcioD

    > W tym konkretnym przypadku nie tak samo. Jest tylko relacja jednej strony.

    niestety to dosc charakterystyczna cecha grup dyskusyjnych, a czlowieki
    maja naturalna tendencje do subiektywnych relacji, malo kto potrafi byc
    obiektywny i byc jednoczesnie strona konfliktu.

    > Nietrudne, ale może być bezcelowe i wtedy nie ma sensu.
    > Tylko ja zupełnie nie to miałem na myśli pisząc "stan wyższej
    > konieczności".

    no domyslam sie
    no jak szef to ograniczony debil to pracownik ma pozamiatane...

    > Nie wiem jak ty, ale ja to wiem od dawna. ;)

    jakos po Twoich postach tego nie zauwazylem;) ale ja mam problem ze
    wzrokiem wiec...;)

    > Ano właśnie.

    pozdrawiam
    SlawcioD