  • Data: 2008-09-04 19:18:03
    Temat: Re: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:g9p4ad$gg1$2@inews.gazeta.pl witek

    > Tu właśnie popełniłeś błąd (też byłeś zmęczony?).
    > Jak być może wiesz oświadczenie woli (a takim jest wypowiedzenie
    > stosunku pracy) jest złożone z chwilą gdy doszło do adresata w taki
    > sposób, że mógł się z nią zapoznać (KC art. 61 §1). Nie oznacza to, że
    > musi to nastąpić drogą "wręczenia".
    > Ciekawa jest też w tym kontekście treść §2 tego artykułu - nieprawdaż?

    Ale ci tłumaczę, że do piątku jest na zwolnieniu a od poniedziałku znowu
    będzie na zwolnieniu.
    Masz dwa dni. Jak chcesz to zrobić? No może kurierem jeszcze.
    Pamietaj, że nie możesz wystawić zwolnienia wcześniej nawet jak dostanie
    to w sobotę, bo w żadnym sądzie pracy to nie przejdzie. A w
    poniedziałek, będzie już po rybkach.