eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mam prawo żądać zdjęć w dużej rozdzielczości od fotografa? › Re: czy mam prawo żądać zdjęć w dużej rozdzielczości od fotografa?
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mam prawo żądać zdjęć w dużej rozdzielczości od fotografa?
    Date: Fri, 22 Oct 2004 17:05:16 +0200

    On Fri, 22 Oct 2004, Robcio wrote:
    [...]
    >+ Bez problemu da sie zrobic prezentacje (jesli sie tym ktos "profesjonalnie"
    >+ zajmuje) z najwyzsza jakoscia zdjec tak by nie dalo sie ich latwo
    >+ wyeksportowac do zadnego czytliwego formatu po za zrzutem ekroanu

    Nie spieram się :)

    >+ co da
    >+ jakosc okolo 1024x768 lub troche wiecej

    Trochę powiadasz ? ;) 1600x1200 mam na dość zabytkowym sprzęcie
    "od ręki". Mniemam że przy odrobinie samozaparcia jakiś wirtualny
    pulpit by się znalazł... :)
    OCZYWIŚCIE o ile sama prezentacja nie jest "na sztywno" w 1024*768 :)
    Bo *to* może być problem.

    [...]
    >+ Powiedz ze masz w dupie foty, on nie wywiazal sie z umowy

    Zajrzyj do sąsiedniego postu (mojego).
    Powiadasz że NIE MUSI MIEĆ NA PIŚMIE iż dostanie "oryginał"
    i to *w celu powielania* ??

    Tak BTW: ciekawym czy rzeczone zdjęcia mają "zabezpieczenie
    antyskanerowe" (przy "normalnym" patrzeniu tylko lekko
    wkurzające - ale JEDNAK - za to dające się we znaki przy
    skośnym oświetleniu w skanerze :)). Widziałem takie "cóś"
    dotąd tylko raz, ale podobnoż "modne" :)

    No i ciekawym czy zrobienie sobie "kopii zapasowej" aparatem :>
    jest korzystaniem "w dozwolonym użytku" :> (co do tego że
    POWIELANIE byłoby przekroczeniem umowy nie wątpię).

    >+ Zrob sam foty dziecku i wyslij rodzinie, pozniej wybieraj tylko kogos
    >+ sprawdzonego - imprez nie zabraknie.

    O to to.
    Będzie lament, fotografowie zażyczą sobie zakazu robienia zdjęć przez
    osoby nieuprawnione, z "przynależnością terytorialną" ustalaną przez
    cech... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd