eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mam prawo żądać zdjęć w dużej rozdzielczości od fotografa? › Re: czy mam prawo żądać zdjęć w dużej rozdzielczości od fotografa?
  • Data: 2004-11-17 21:40:59
    Temat: Re: czy mam prawo żądać zdjęć w dużej rozdzielczości od fotografa?
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wieslaw Lubas wrote:

    > a doczytales "poza zrzutem ekranu" ?? nikt nie podwaza mozliwosci
    > technicznej wydrukowania, chodzi tylko o ograniczenie rozmiaru, i co za
    > tym idzie - jakosci tej bitmapy.

    Ze strasznym opóźnieniem odpowiadam ale co tam, lepiej późno niz wcale.
    No więc: owszem doczytałem. Przecież nic nie piszę o zrzucie ekranu.
    Podtrzymuję swoje zdanie - jeśli coś zostanie ściągnięte na mój komputer
    celem wyświetlenia, to mogę to sobie skonwertować. Chyba że do
    wyświetlania wspomnianej treści używany jest dedykowany program którego
    instalacja była wymagana do odtworzenia omawianej prezentacji. Jeśli
    zabezpieczenia są w odtwarzarce to owszem zwiększa znacznei poziom
    trudności. Ale z kontekstu zrozumiałem że zabezpieczenia są "w treści".
    I nadal uważam ze takowe nei są możliwe.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919