eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mam prawo żądać zdjęć w dużej rozdzielczości od fotografa? › Re: czy mam prawo żądać zdjęć w dużej rozdzielczości od fotografa?
  • Data: 2004-10-21 23:31:31
    Temat: Re: czy mam prawo żądać zdjęć w dużej rozdzielczości od fotografa?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cl8rt1$b04$1@nemesis.news.tpi.pl>, sun wrote:
    > Zrobiłem awanturę. Dostałem odpowiedź, że żaden zakład nie nagrywa zdjęć
    > w rozdzielczości umożliwiającej kopiowanie.
    > Czyżby?
    > Słyszałem, że jeśli ktoś bierze profesjonalnego fotografa np. na wesele,
    > ślub etc. to dostaje negatyw.

    Jeśli się tak umówiłeś tj. miałeś taką klauzulę w umowie to tak. Jeśli nie
    to lektura archiwum od której powinieneś był zacząć powie ci, że prawnie
    stoisz na przegranej pozycji, a to co słyszałeś zwykle nie jest prawdą.

    > więcej, ale niech tam.
    > Co zrobić jak odmówią?

    O ile nie masz tego w umowie to próbować umówić się z fotografem aby za
    dodatkową opłatą udostepnił zdjęcia wysokiej rozdzielczości.

    --
    Marcin