  • Data: 2004-04-14 00:14:54
    Temat: Re: czy komornik "siądzie" na moich rodziców za mnie ?
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ela" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c5hs4p$dfa$1@flis.man.torun.pl...
    > przemek, dzieki za odp!
    >
    > z wymeldowaniem- miałąm na myśli, co się stanie jeśli wymelduje się
    > zanim sprawa trafi do sądu?

    Jesli nie bedziesz nigdzie zameldowany, przy odrobinie inteligencji w
    praktyce staniesz sie nieuchwytny w tak drobnych sprawach. To znaczy nie
    dopuscisz do uprawomocnienia sie jakiegokolwiek wyroku zaocznego i
    zawsze beda sie one przedawniac, a gdyby nawet cos sie kiedys
    uprawomocnilo, to dopoki zachowasz taki status, nie bardzo wyobrazam
    sobie jakakolwiek skuteczna egzekucje takiego zobowiazania. Tak to
    dziala. Nie wypowiadam sie czy to dobrze czy zle. Aha i jeszcze jedno.
    Nie jestem w tej dziedzinie teoretykiem, bo niewykluczone, ze jakis
    teoretyk zaraz sie tu na mnie "rzuci", ze racji nie mam. :-)

    marekz