  • Data: 2004-04-14 07:09:10
    Temat: Re: czy komornik "siądzie" na moich rodziców za mnie ?
    Od: ela<r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ojej :)
    chodzi o to, że mam kary ale nie było jeszcze żadnej rozprawy i
    żadnego wezwania.
    na blankietach kar jest adres moich rodziców, jesli teraz bym sie
    zameldowała gdzies indziej, co wtedy? wezwanie przyjdzie do moich
    rodziców ale to juz nie bedzie mój adres zamieszkania.
    jak mnie znajdą? czy zrezygnują czy beda mnie "ścigać" :P

    jesli adres jest nieaktualny to jak sie wtedy postepuje?

    -> http://usenet.pomocprawna.info