  • Data: 2004-04-14 08:08:38
    Temat: Re: czy komornik "siądzie" na moich rodziców za mnie ?
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ela" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c5io2m$bvt$1@flis.man.torun.pl...
    > ojej :)
    > chodzi o to, że mam kary ale nie było jeszcze żadnej rozprawy i
    > żadnego wezwania.
    > na blankietach kar jest adres moich rodziców, jesli teraz bym sie
    > zameldowała gdzies indziej, co wtedy? wezwanie przyjdzie do moich
    > rodziców ale to juz nie bedzie mój adres zamieszkania.
    > jak mnie znajdą? czy zrezygnują czy beda mnie "ścigać" :P
    >
    > jesli adres jest nieaktualny to jak sie wtedy postepuje?

    No albo sie to olewa albo usiluje sie ustalic aktualny adres. Wiec w
    przypadku gdy ten aktualny nie istnieje jest chyba najlepiej, czyz nie ?
    Wprawdzie nie jest bardzo prawdopodobne aby dalo sie ustalic nowy adres
    (po jego zmianie) przed momentem przedawnienia zobowiazania, ale jednak
    100% to to nie jest. Przypuszczam tez, ze jest jakas graniczna suma
    zobowiazan, przy ktorej zaczyna im sie "chciec" walczyc o te pieniadze,
    wiec nie radze podchodzic do tego tak, aby po prostu z zalozenia zawsze
    na gape jezdzic. Ale jakims wirtualnym komornikiem, to tez nie nalezy
    sie za bardzo przejmowac w opisanej sytuacji.

    Co to za mania uzywania zenskich nickow, kiedy sie pyta o takie rzeczy.
    Rycerzy jakichs tu szukasz, czy co ? Pisalbys normalnie a nie cuda
    wyczyniasz.

    marekz