  • Data: 2008-11-28 11:44:10
    Temat: Re: cz mam obowiązek powiadomić o wymeldowaniu ..,.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Nov 2008, andy wrote:
    [...komuś - BTW. wrotka nie zawadzi...]
    > Zrobiłem legalnie i miałem odpowiednie dokumenty,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > O to sie nie martw, fikcji też niem ma.
    > Pytam jedynie czy mam powiadomić o fakcie, ale o tym pytaniu
    > pomimo elkwencji - zapomniałeś

    A Ty zapomniałeś o tym, że to dający upoważnienie ma interes
    prawny zarówno w tym, aby ustalic obowiązek poinformowania
    jak i samemu się doinformować (spytać czy już czynności do
    której udzielił upoważnienia dokonano).
    Regulacje w art.96 oraz 98 KC i dalej.
    Więc to owa osoba, kiedy dawała Ci pełnomocnictwo, określiła
    czy i jak masz ją powiadomić! Dlaczego NAS pytasz albo spodziewasz
    się że będzie na to osobny przepis?

    Obawiam się że przedpiścia (Piotr) jak najsłuszniej Ci napisał.
    Jeśli tak, to wyjdzie że dodatkowo w poście skłamałeś (pisząc
    o "zrobieniu legalnie").
    W jakiej formie (pisemnej, ustnej...) dostałeś upoważnienie
    na przeprowadzenie wymeldowania?

    pzdr, Gotfryd