  • Data: 2007-12-26 14:18:37
    Temat: Re: cywilne
    Od: kefas <k...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czyli sprzedałeś lokal przed uprawomocnieniem się wyroku - a one złożyły
    > apelację i teraz masz problem? (że nie wspomnę o problemie nabywcy...)
    Nie, lokal był mi przyznany w postępowaniu spadkowym, był mój w 100%.
    Ta sprawa już jest zakończona prawie rok temu prawomocnym wyrokiem.
    Teraz jest postępowanie o zachowek.
    One chciały się na tym lokalu zabezpieczyć, w razie jakbym sie okazał
    niewypłacalny w postępowaniu o zachowek, które własnie się toczy.
    Ale spradalem je przed tym postanowieniem o wpis do hipoteki, a powódki
    wiedziały, że jest już sprzedane a mimo to złożyły wniosek i niepisnęły
    nawet że już jest sprzedany.

    > Sugerowałbym spłacić powódki. Tak będzie IMHO najprościej, najtaniej i
    > najuczciwiej.
    Jak najbardziej, oczywiście że chce to zrobić, ale One chcą utrudnić
    poprostu postępowanie, ja tylko czekam na wyrok co do wysokości zachowku,
    bo tu na ugodę raczej niema co liczyć, zbyt rozbieżne zdania stron.