  • Data: 2023-10-21 19:56:21
    Temat: Re: cuchnie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.10.2023 o 15:55, Shrek pisze:

    > To bmw się pojawiło nagle i znikło zanim drugi co wysiadł drugimi
    > drzwiami je dostrzegł?

    To był przykład rozbieżności w notatkach nie będących żadnym
    fałszerstwem. I mogę się tu popisywać wieloma przykładami. Z mojego
    doświadczenia wynika, że jak są jednakowe, to właśnie ktoś kombinuje.

    Natomiast co do BMW, to jeśli na ową chwilę uważali, że mogło tak być,
    że KIA zajechała drogę BMW niewspominanie o tym drugim pojeździe nie
    było jakimś szczególnym uchybieniem. Ten, kto powinien, to o nim wiedział.
    --
    (~) Robert Tomasik