  • Data: 2003-11-09 14:55:26
    Temat: Re: co zrobić z uciazliwą sasiadką?
    Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mecenas" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:bol4nv$9gu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Przepraszam za "korki" ale tak poważnie to jest bardzo trudna sprawa.
    Nikt
    > bowiem nie chce się angażować obawiając się reakcji wypitych osób.
    Można
> [...]
    > Poilcję ale z doświadczenia wiem, że to niewiele pomaga. Wyrok Sądu
    > rejonowego Wydziału Grodzkiego jest najczęściej nie wykonalny z uwagi
    na
    > sytuacje materialna tych lokatorów i dla świętego spokoju nikt nic nie
    robi.
    > Można samemu złożyć wniosek o ukaranie ( prywatny akt oskarżenia) ale
    skutki
    > będą mizerne. Miasto (gmina) nie ma praktycznych mozliwości
    przeniesienia
    > uciążliwych sąsiadów z powodu braku lokali. I kółko się zamyka.

    Wiecie, ja całe życie tam mieszkam "w dzielnicy pijaczków". Zawsze
    dochodziło do mniejszych czy większych burd, awantur itp. I wierzcie mi
    ze jestem przyzwyczajona, że od czasu do czasu cos się dzieje. Ale to co
    wyprawia ta baba to przechodzi ludzkie pojęcie. I w takiej sytuacji
    ciężko o spokój :-(

    --
    Pozdrufy
    Didlo