  • Data: 2005-08-22 00:01:53
    Temat: Re: co bedzie jak nie zapłace mandatu
    Od: "świrek" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tzn nie beda w stanie zabrac Ci tych srodkow,
    > choc proba zajecia moze teoretycznie nastapic (ale to tylko teoria, w

    No tak a czy nie mogą przypadkiem zablokować tego konta?Czytałem na grupie
    że podobno do czasu aż się nie uzbiera powyżej tych 7000 czy 8000 PLN.

    >Nie ma odsetek, sa koszty dodatkowe. Rzedu 10 zł, gdyby doszlo do
    >skutecznej egzekucji przez poborce skarbowego. >Wczesniej pewnie przyjdzie
    >jeszcze cos w rodzaju upomnienia z raz czy dwa.

    A czy po trzech latach US zapomni o całej sprawie, czy może będę musiał
    pisać jeszcze jakieś pisemka? Czytałem na grupie o tym że komuś próbowali
    ściągnąć po czasie.

    Sorki że przynudzam ale jeszcze jedno jeśli można(?) Czy jeżeli Straż
    Miejska lub Policja zobaczy niepoprawnie zaparkowany samochód, to czy musi
    skutecznie doręczyć wezwanie po odbiór mandatu czy może od razu posłać
    sprawę do sądu?

    PoZdrawiam, Dzięki za pomoc! :)
    Świrian