  • Data: 2005-08-22 14:47:46
    Temat: Re: co bedzie jak nie zapłace mandatu
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "B4st3k" <B...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:deco39$irv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a jestes pewien ze ta osoba cie nie oklamala?
    > przedawnione roszczenia to tzw zobowiazania naturalne, kltore jezeli
    > zostana zaspokojone to nie podlegaja zwrotowi...

    Jestem na 100% pewien, ze otrzymal zwrot, bo bylem przy odbieraniu
    przekazu (zwrot ten przyszedl przekazem pocztowym). Co do zaistnienia
    zwrot z odsetkami i ich ewentualnego rodzaju, nie mam pewnosci, bo nie
    wnikalem to. Moglo to byc popisywanie sie. :-) Przy czym nie jestem
    pewien, czy to co mu oddawali, to byl jakis "mandat" czy tez raczej
    jakis zwrot wynikajacy z decyzji podatkowej, ktora probowali
    egzekwowac po terminie przedawnienia zobowiazania podatkowego (czy
    mialo by to jakies znaczenie?). Na pewno nie byl to normalny zwrot
    nadplaty z dochodowego, ale zwrot czegos co mu wczesniej wyegzekwowali
    z zajetego rachunku bankowego.

    marekz