  • Data: 2006-08-31 09:11:19
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31.08.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisal/a:

    [...]

    > nie chce mi sie czytac co pisze Andrzej Lawa.

    Taaa... "Nie chce mi się czytać ale i tak wiem wszystko najlepiej".
    Cały Rokicki.

    > Po czwarte co do Roczniaka - nie chce mi sie odpisywac na inne jego
    > posty, tutaj opowiem o tym czlowieku - jest to gowniarz z grupy
    > regionalnej z Lublina ktory dla sportu co jakis czas sie przypierdala
    > to osoby ktora wlasnie n ate grupe napisze.
    > Kilka miesiecy temu pewna Pani w watku napisala ze szuka opiekunki dla
    > dziecka, ja podalem ID wiadomosci tego pajaca co wypisuje na pl.soc.seks
    > ze by wybzykal noworodka bo leczy mnie delikatnie mowiac szukanie
    > opiekunek na necie (czysty kretyznizm) no i Roczniako podobni zaczeli
    > rozglaszac w okol ze rozpowszechniam tresci pedofilskie.

    Bo rozpowszechiłeś. Chcesz czy nie tak się stało. Być może nie robiłeś
    tego w celu zaspokojenia swoich perwersyjnych żądz (chociaż kto Cię tam,
    Rokicki, wie) ale jednak robiłeś.

    > Zreszta jak sie okazalo (napisala do mnie pewna osoba z grupy) to nei
    > pierwszy ich wystepek. Cytuje maila:

    Ta osoba to najprawdopodobniej <przetwarzam> Konrad Ź. </przetworzyłem>
    ultraprawicowy działacz ultraprawicowego ugrupowania NOP. Pis, MW czy
    LPR i cała rodzina Radia Ma Ryja to przy nich cienkie pierdzawki.
    Swego czasu bardzo aktywny, a od czasu wyborów parlamentarnych słuch
    po nim na usenecie zaginął.
    Fajnych masz sojuszników Rokicki.

    --
    Piotrek
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]