  • Data: 2012-06-29 16:07:58
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Mon, 25 Jun 2012 22:23:51 +0200,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> screamed:

    > No, w tym kontekście przychylam się do wersji z prawem do
    > żądania obowiązującej interpretacji, tak jak przy podatkach.
    > Sądzę że na opłatę rzędu 50 zł niejeden by się skusił,
    > a organizacje na pewno :)

    SORO jak SORO, u mnie (CK) WORD przez pewien czas uwalał na...
    niezatrzymywaniu się na znaku STOP przy zielonym świetle...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 16:07:11 user up 13214 days, 4:02, 1 user, load average: 0.43, 0.28, 0.72 ]

    Never violate the Prime Directory! /