  • Data: 2012-06-25 20:42:14
    Temat: Re: ciekawostka - stosowanie się do przepisów drogowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Jun 2012, Marek Dyjor wrote:

    > tylko że to nic nei ma wspólnego z jakimiś brakami w prawie.

    Oczywiście.
    Za to ma dużo wspólnego z tezą, że takie zdarzenie jest niemożliwe.
    Ściślej - zaprzecza jej.

    > Jakbym chciał każdego debila który wystawia na główną pół wozu i staje debą
    > ze strachy

    Akurat chodzi o odwrotną operację: staje dęba i rusza jak jest
    za późno.

    > Zwróćmy uwagę że celowe spowodowanie kolizji nawet gdy sie ma pierwszeństwo
    > może zostać ukarane.

    Może.

    > Żaden przepis nie pozwala taranować łamiących prawo bo tak nam się
    > podoba.

    Nie pozwala.
    Tylko trudno podważyć argumentację "nie spodziewałem się, że on
    poczeka aż będę blisko i ruszy".

    pzdr, Gotfryd