  • Data: 2006-11-25 17:49:02
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Przez normalne drzwi samochodowe to przebije się chyba nawet krótki
    > nabój od kbks-u...

    Zalezy od kata, od odleglosci, od drzwi...

    > Strzelając nie masz prawa zakładać, że jak nikogo nie widzisz, to

    Strzelajac mam prawo zakladac, ze jak nikogo nie widze, to znaczy ze tam
    gdzie patrze nie ma nikogo. Inaczej bym go widzial.

    > zasłaniająca widok przeszkoda terenowa - co do której konstrukcji nie
    > masz 100% pewności - na pewno zatrzyma pociski.

    Jesli widze balon, to nie zakladam, jesli widze lita skałę to mozliwość,
    ze przez nia przestrzele jest dosc znikoma.

    > Oczywiście. Tylko w tym przypadku złamali prawo _i_ postąpili nierozsądnie.

    Na razie nie ma opini, ze postapili nierozsadnie.

    > Czyli twierdzisz, że wolno strzelać do każdego innego kierowcy?

    Twierdze, ze nalezy strzelac w zaleznosci od sytuacji. Tutaj akurat
    uwazam, ze dobrze sie stalo i ze w kolejnej takiej sytuacji takze nalezy
    strzelac.

    > A jaki cel miał taki policjant?

    Bog honor ojczyzna!

    A serio: wypelniac swoj obowiazek, wypelniac swoja prace.

    > Przy pomocy ostrzału z broni palnej nie dokonuje się zatrzymań, do
    > ukarania

    JAKIEGO UKARANIA?

    O nie karal. On probowal zatrzymac groznego popierdolenca. I zatrzymal
    skutecznie. Chwala mu za to!

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji