  • Data: 2006-11-27 12:10:07
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    news:ek3ver$jp0$1@inews.gazeta.pl...

    > Posiadanie programu komputerowego bez licencji jest sciagane na wniosek
    > pokrzywdzonego.
    > Posiadanie muzyki i filmow bez licencji nie jest scigane w ogole bo jest
    > legalne. ( chodzi o
    > juz opublikowane utwory).

    Ustawodawca w KK położył wyraźny i silniejszy nacisk na programy komputerowe
    wraz z paserstwem art. 293 kk.
    Także w Prawie Autorskim wyraźna jest różnica w ochronie między programem
    komputerowym a np. utworem muzycznym.
    Art. 77 Prawa Autorskiego wyraźnie zabrania nawet kopiowania na własny
    użytek programów. Co do np. utworów muz. w/g art. 23 prawa autorskiego
    możemy zrobić kopię na własne potrzeby. Możemy dać bliskiemu znajomemu. Nie
    możemy udostępniać i rozpowszechniać bez zgody.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch