  • Data: 2006-11-25 22:08:04
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pieknylolo83 wrote:

    > Dodam ze byli to chopy z "drogówki"

    ziiobro jest ministrem sprawiedliiwosoci ia wpierdala glupoty nana temat
    obronoy 40 mln polaakow i jak to o skomentujesz?

    poczytaj o obronie (wyroki ) na stronie w stopce
    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna