  • Data: 2006-11-21 22:03:18
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 wrote:

    > a co chca to podobno zaleznie w jakiej sprawie sa, jak o nielegalne programy
    > to nosnik , pudelko, paragon wystarcza.

    No i to by było na tyle, jeśli chodzi o poziom kompetencji policjantów...

    Nie mam pudełka, nie mam nośnika, nie mam żadnego dowodu zakupu, a
    programy mam legalne - główka takiego ignoranta eksploduje, czy też nie? ;->

    Ech, przez jakiś czas miałem jakąś nadzieję, że policja będzie już sie
    tylko poprawiać, a tu gucio - znowu jakiś kretynek w mundurze postanowił
    się doraźnie zemścić i zaczął słać na oślep kule za człowiekiem, który
    rzekomo usiłował go przejechać (biedni ci policjanci... ciągle ich ktoś
    usiłuje rozjechać...). Człowiek owszem - był pijany. Ale nawet jeśli
    faktycznie próbował przejechać, to znowu mamy ten sam temat, to przy
    motocykliście - przed przejechaniem zastrzelenie nic nie zmieni (lepiej
    uskoczyć) a po minięciu "celu" - użycie broni palnej (w zamieszkałej
    okolicy!) traci jakiekolwiek uzasadnienie.