  • Data: 2006-11-22 07:31:18
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    <i...@w...pl> wrote in message
    news:1164149370.228726.57240@m7g2000cwm.googlegroups
    .com...

    > Cóż Ty pleciesz: przecież w każdej chwili mozna przedstawić
    > wyciągi z banku zawierające wszelkie informacje, za co i komu
    > płacił ta kartą. Jeśli program jest legalnie rozprowadzany przez
    > daną firmę lub osobę, to kupujący nie musi okazywać/posiadać
    > faktury, lecz wystarczy udokumentować płatność - ile, komu i za co.

    To Ty chyba nie wiesz jak "biegli" potrafia byc biegli. Co Ty myslisz ze jak
    Ci policja
    wejdzie (najlepiej na legitymacje) i zabierze sprzet bo nie miales faktury
    to pozniej prokurator odda i przeprosi ?
    A statystyki to co pies ? Bedziesz sie bujal przez rok, a sadzie jak trafisz
    na bieglego idiote to bedziesz mial
    prawdziwy ubaw.

    Daniel