  • Data: 2006-11-22 02:16:52
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Sheer <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski wrote:
    > Dlaczego to ja mam udawadniać, że program jest legalny? Domniemanie
    > niewinności w stosunku do oprogramowania nie obowiązuje? To prokurator
    > powinien udowodnić,
    (...)
    > - producent oprogramowania (sprzedając nam egzemplarz utworu) zazwyczaj
    > wyłącza swoją odpowiedzialność za cokolwiek, za błędy w oprogramowaniu,
    > szkody spowodowane oprogramowaniem itd. W zamian funduje nam ograniczenia
    > typu nalepianie nalepek, zakaz używania do celów takich, lub innych, zakaz
    > użytkowania po zakupie nowego komputera, czy wymianie głupiej płyty
    > głównej.
    (...)
    > zakaz powielania jest
    > jak najbardziej zrozumiały i potrzebny. Ale resztę ograniczeń narzucanych
    > użytkownikowi po zakupie, to już dawno złamało zasady konstytucyjne o
    > wolności osobiste.
    (...)
    > Dlaczego więc producenci oprogramowania mają korzystać z
    > większych przywilejów, niż reszta społeczeństwa? Czy płacą oni w zamian
    > np. wyższe podatki od reszty?

    bo Majkro$oft jest MONIOPOLISTĄ i OLIGARCHĄ na CAŁY ŚWIAT!

    parę lat temu sądy w USA orzekły winę o stosowaniu przezeń praktyk
    trustowych/monopolistycznych lecz po dojściu dżordża busza do władzy
    wszystko odkręcono

    na szczęście ja już dawno zapomniałem jak wygląda korzystanie z WINDY - od
    paru dobrych lat używam Linuksa!

    ale jeszcze nie tak dawno groziło, że NAWET TEGO nie będę mógł

    otóż lobbying Majkro$oftu chciał przepchnąć przez Parlament Europejski
    skandaliczną tzw. USTAWĘ PATENTOWĄ - która miała faktycznie
    ZDELEGALIZOWAĆ "OPEN SOURCE"

    na szczęście, z trudem ale się to nie udało
    i przy okazji wyszło na jaw nieco kulisów tej sprawy, iż europosłowie i
    urzędnicy KE którzy najbardziej walczyli o tą ustawę byli
    najprawdopodobniej korumpowani przez M$

    teraz przed II tura wyborów samorządowych, tą lekcję powinni sobie dobrze
    przemyśleć zwolennicy LIBERALNEJ PO

    --
    Sheer