  • Data: 2006-11-21 23:33:18
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > To, czy wynik przeszukania jest pozytywny, czy negatywny ma niewielki
    > zwiazek z zasadnoscia lub nie jego przeprowadzenia. W koncu trudno
    > oczekiwac od policjanta, by przed przeszukaniem znac jego wynik.

    Sorry winnetou, ale kompetentny policjant z prawdziwej policji powinien
    znać wynik przeszukania z góry. Przynajmniej z prawdopodobieństwem
    graniczącym z pewnością.

    To znaczy, że oczekuję od policjanta, że przeszukanie ma na celu
    zgromadzenie dowodów winy. Natomiast stanowczo protestuję przeciwko
    przeszukaniom będącym mniej lub bardziej losowym szukaniem ewentualnych
    przestępstw.

    Bo rozumując w sposób, jaki może sugerować Twoja wypowiedź, należałoby
    za normę uznać rutynowe losowe przeszukania tu i tam - bo w końcu
    "uczciwi nie mają co się bać takich przeszukań".