  • Data: 2019-01-16 02:06:09
    Temat: Re: budowa studni
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-16 o 1:27, Przemek Lipski pisze:
> [...]
    STAROSTY - PRZYGOTOWUJĘ ODWOŁANIE DO SKO.

    > nie chcialo mi się czekac (zanim by doszlo do rozprawy to stracilbym sporo czasu),
    wiec odpuscilem.
    > poczatkowo zlozylem papieru o pozwolenie na budowe bez dokumentacji studni i
    przyszła odpowiedż ze dokumentacja jest wymagana i przytoczono przepis z prawa
    górniczego:))) A ten przepis nie mowil ze jest taki wymog, ale ze starosta zatwierdza
    takie dokumenty :))))
    > Ale generalnie polecam zerknac na sam poczatek ustawy prawo geologiczne i gornicze.
    Tam jest dokladnie napisane czego ta ustawa dotyczy i nie ma tam nic co pasuje do
    studni, czyli powoływanie sie na przepisy tej ustawy jest absurdalne
    > Tyle ze to bylo pare ladnych lat temu i dokladnie nie pamietam wszystkiego.

    Na swoim podwórku to się nie musisz nikogo pytać.
    Mój ojciec-jak jeszcze mnie nie było na świecie pochodził z różdżką i
    wybrał doskonałe miejsce. Dokopał się do wody żródlanej (w Warszawie),
    zamontował pompę i była wspaniała woda. Sąsiedzi przychodzili z
    wiaderkami po tę wodę :-)

    --
    animka