  • Data: 2019-01-17 18:26:07
    Temat: Re: budowa studni
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe czy różdżką znalazłby miejsce gdzie wody nie ma? :-)

    Ja osobiście ojca nigdy z różdżką nie widziałam i nie wiem czy znalazłby
    miejsce gdzie wody nie ma. Wiem tylko, że był niezwykle zdolnym
    człowiekiem. Nie latał do kościoła, a biblię znał na pamięć, długie
    wiersze i kawały znał na pamięc, wszystkie bajki Andersena znał na
    pamieć i mi opowiadał jak byłam mała. Dziwne jest to że ojciec czytał
    książki tak: początek-pare kartek, środek i koniec i wiedział wszystko.
    Śmieszne to, ale prawdziwe. Może dokładnie nauczył się wszystkiego na
    pamięć jak był w Niemczech na robotach. Grupa ludzi schroniła sie w
    czasie nalotu Niemców w Kościele w Wilanowie i zabrali ich na roboty.
    Ojciec był gdzieś przy wyrębie drzew w lesie. Mówił, że gospodarza mieli
    dobrego, więc pewnie w wolnych chwilach czytał. Do Polski wracali na
    piechotę jak ich Amerykanie wyzwolili.
    Przepraszam, że nie na temat napisałam.

    --
    animka