  • Data: 2019-01-16 00:27:06
    Temat: Re: budowa studni
    Od: Przemek Lipski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2019 07:36:45 UTC+1 użytkownik b...@g...com
    napisał:
    > PYTANIE MAM DO PRZEDMIOTOWEJ SPRAWY 0 JAK TO SIĘ SKOŃCZYŁO?
    > MAM PODOBNY TEMAT I ODMOWĘ ZATWIERDZENIA DOKUMENTACJI HYDROGEOL. W POSTACI DECYZJI
    STAROSTY - PRZYGOTOWUJĘ ODWOŁANIE DO SKO.
    > WDZIĘCZNY BĘDĘ ZA KAŻDĄ INFORMACJĘ.

    nie chcialo mi się czekac (zanim by doszlo do rozprawy to stracilbym sporo czasu),
    wiec odpuscilem.
    poczatkowo zlozylem papieru o pozwolenie na budowe bez dokumentacji studni i przyszła
    odpowiedż ze dokumentacja jest wymagana i przytoczono przepis z prawa górniczego:)))
    A ten przepis nie mowil ze jest taki wymog, ale ze starosta zatwierdza takie
    dokumenty :))))
    Ale generalnie polecam zerknac na sam poczatek ustawy prawo geologiczne i gornicze.
    Tam jest dokladnie napisane czego ta ustawa dotyczy i nie ma tam nic co pasuje do
    studni, czyli powoływanie sie na przepisy tej ustawy jest absurdalne
    Tyle ze to bylo pare ladnych lat temu i dokladnie nie pamietam wszystkiego.

    Przemek